29 Ocak 2014 Çarşamba

Bertuğ Cemil - Geldim, Gördüm, Sevdim (2011)


Albümdeki Şarkılar

                                                   1 - Gamlı Hayat
                                                   2 - Gitme
                                                   3 - Geldim, Gördüm, Sevdim
                                                   4 - Hep Varsın
                                                   5 - Ten
                                                   6 - Kalp Ağrısı
                                                   7 - Bulmaca
                                                   8 - Sen de Dönme Yüzünü
                                                   9 - Yağsın Yüreğim
                                                 10 - Ben De İçinde Yanayım
                                                 11 - Su Gibi
                                                 12 - Yağmur (Akustik)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder